Gliptone Liquid Leather GT12 Intensive Cleaner 1 L čistič kůže

Kód: GT121L
679 Kč / ks 561 Kč bez DPH
Obvykle skladem do 48hod
Můžeme doručit do:
27.11.2024
Možnosti doručení

Koncentrovaný čistič kůže, ředění až 1:4, 1000 ml

Detailní informace

Detailní popis produktu

Gliptone Liquid Leather GT12 Intensive Cleaner 1L. pH neutrální, účinný a maximálně koncetrovaný čistič kožených povrchů. 

Maximálně účinný čistič kožených povrchů. Hustá konzistence, vysoká koncentrovanost, pH neutrální. Vyčistí i velmi znečištěné povrchy. V jeho složení najdete Glycerin, který bezchybně vyčistí kůži a ta je následně jemná a matná. Přípravek GT12 je skvělým čističem před použitím kondicionéru GT11. 

Jak na to:

  • Vlhkým hadříkem otřete kůži.
  • Následně pomocí jemného detailingového kartáčku naneste přípravek na povrch a čistěte.
  • Po dokončení čištění s kartáčkem nechte na povrchu přischnout a až pak stírejte vlhkým hadříkem, dokud nebude všechen přípravek setřen.
  • Přípravek lze ředit až to poměru 1 : 4, záleží na četnosti znečištění nebo opotřebení kůže. Pro více opotřebenou kůži zvolte vyšší stupeň ředění. 
  • Použít jej můžete také na čištění kožených povrchů v domácnosti

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Gliptone Europe

Výrobky Gliptone Liquid Leather spadají do portfolia firmy Gliptone, která vznikla už v roce 1947 v americkém New Yorku. Stejně jako většina dnešních velikánů světa detailingu měla skromné začátky – své produkty vyráběla malosériově a navíc je nikdy nepropagovala, takže se povědomí o značce šířilo pouze mezi v té době nepříliš početnou skupinou nadšenců do autokosmetiky.

Když však odvádíte svou práci kvalitně, růstu se nevyhnete, a tak v roce 1968 firma představila první generaci svého vosku s názvem Carnauba Car Paste Wax. K dalším důležitým milníkům společnosti Gliptone se řadí uvedení na trh první řady Metal Polish,  zahájení výhradní spolupráce s muzeem vozů Chevrolet Corvette nebo třeba sponzorských aktivit v oblasti motorsportu. Dnes již firma platí za špičku ve svém oboru. Její výrobky jsou odzkoušené několika generacemi nejen Američanů, ale nyní už i detailerů z celého světa. Důkazem důrazu na kvalitu zde budiž motto firmy: „Když jednou vyzkoušíš, budeš používat už navždy.“