Osobní automobily, především ty ze střední a nižší třídy, často trpí nedostatečným odhlučněním interiéru. Automobilky, ve snaze udržet náklady na výrobu nízké, šetří na materiálech a technologických řešeních, což se projevuje zvýšeným hlukem v kabině. Tento hluk pochází nejen z motoru a kol, ale také z aerodynamického proudění, a proniká do interiéru přes špatně izolované dveře, či podlahu
Rezervy v odhlučnění nejsou ale pouze doménou levnějších modelů – i u vozů vyšší třídy, jako je například Mercedes CLA, se lze setkat s omezenou izolací. I když luxusní automobily nabízejí lepší výchozí komfort, některé oblasti, jako je podlaha či dveře, zůstávají nedostatečně chráněny před vibracemi a hlukem. Tyto nedostatky se projevují zejména při delších cestách, kdy hluk způsobuje únavu, stres a v některých případech dokonce migrény.
Majitel vozu Mercedes CLA, který si zakoupil elegantní sedan s vynikajícími jízdními vlastnostmi, byl nespokojen s akustickým komfortem v interiéru. Hlavním cílem odhlučnění bylo zlepšit komfort během dlouhých jízd a vytvořit tiché prostředí, které by odpovídalo prémiovému charakteru vozu.
Pro odstranění těchto problémů byl zvolen balíček STANDARD, který zahrnuje odhlučnění interiéru. Tento balíček je navržen tak, aby efektivně eliminoval hluk a vibrace bez zásadního zásahu do konstrukce vozidla. Navíc se po domluvě odhlučnili i podběhy vozu, pro dosažení maxmimálního odlučnění hluku od kol.
3 technici
1 den
Fotodokumentace
Odhlučnění podlahy
Podlaha byla odhlučněna třemi vrstvami materiálů. První vrstva eliminovala vibrace způsobené koly a podvozkem. Druhá vrstva akustické izolace zlepšila absorpci zvuku, zatímco třetí vrstva zajišťovala tepelnou izolaci, což zvýšilo komfort v horkých i chladných podmínkách
Odhlučnění kufru
Prostor kufru byl izolován podobnými materiály jako podlaha, což zamezilo přenosu vibrací a hluku z podvozku a kol. Akustické vrstvy zároveň pomáhají redukovat hluk při manipulaci s nákladem.
Odhlučnění podběhů
Podběhy byly izolovány pěnou, která nesaje vodu a účinně brání hluku přenášenému z kol. Kovové části podběhů byly pokryty antivibračními materiály, což zajišťuje stabilní a tichý provoz.
Závěr
Po aplikaci balíčku STANDARD bylo dosaženo výrazného zlepšení komfortu. Hluk v kabině byl snížen na minimum, vibrace byly odstraněny a celkové prostředí uvnitř vozu se stalo příjemnější pro řidiče i pasažéry. Díky dodatečnému odhlučnění podběhů. Balíček STANDARD je ideální volbou pro ty, kteří chtějí zvýšit komfort svého vozu.
Produkt | Množství | Cena | Celkem |
Termoakustický materiál STP AeroFlex 3 | 4 ks | 260 Kč | 1040 Kč |
Antivibrační materiál STP Black Gold Camo | 32 ks | 150 Kč | 4800 Kč |
Antivibrační materiál STP Black Silver | 6 ks | 130 Kč | 780 Kč |
Protihlukový materiál STP Qattara | 18 ks | 249 Kč | 4482 Kč |
STANDARD | Namontované v tomto voze
Hledáte efektivní řešení pro odhlučnění vašeho vozu, které nabízí více než základní balíček EKONOM? Náš balíček STANDARD je navržen tak, aby poskytl komplexnější odhlučnění klíčových částí vozidla, což zahrnuje nejen podlahu, kufr a páté dveře, ale také přední a zadní dveře vozidla. Tím se snižuje hluk pronikající do interiéru z venku a zlepšují se akustické vlastnosti reproduktorů.
✅ Účinné odhlučnění podlahy: Snižuje hluk od kol a vibrace od podvozku
✅ Odhlučnění kufru a pátých dveří: Snížuje průník hluku do přední části auta od kufru
✅ Odhlučnění dveří: Redukuji hluk z venkovní části auta a zlepšuje akustické vlastnosti reproduktorů
✅ Kvalitní materiály: Používáme antivibrační, akustické a protihlukové materiály
✅ Dostupná cena
Máte zájem o podobnou montáž? Napište nám.
Odesláním souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.