Když se někomu řekne, že elektromobil je hlučný, tak se všichní diví, co může být na tomto vozidle hlučné. Opak je pravdou a elektro auto je kolikrat hlučnější jak klasické vozidlo. Vzhledem k tomu, že elektro auto musí být maximálně lehké, proto aby ujelo co nejdal, vozidla se na úkor komfortu hodně odlehčují a proto, hluk ve vyšších rychlestech ve voze je poměrně vysoky. Velké plus elektro auta je, to že neslyšíte hluk motoru. V tomto Nissan Leaf jsme vytlumili všechno co šlo. Změřili jsme hluk jak před odhlučněním tak i po odhlučnění auta a na dálnici před odhlučněním jsme naměřili 68.9dB a po odhlučnění byl hluk ve stejné rychlosti na stejném úseku 65.2dB.
Fotografie z průběhu montáže
Použitý materiál při montáži
Produkt | Množství | Cena | Celkem | |
---|---|---|---|---|
Neoprene 6 | 2 ks | 240 Kč | 480 Kč | |
Neoprene 9 | 3 ks | 290 Kč | 870 Kč | |
STP Biplast 10 | 30 ks | 180 Kč | 5 400 Kč | |
STP Biplast 20 | 4 ks | 340 Kč | 1 360 Kč | |
STP Black Gold | 40 ks | 120 Kč | 4 800 Kč | |
STP Black Silver | 16 ks | 90 Kč | 1 440 Kč | |
STP Bomb Aero | 13 ks | 350 Kč | 4 550 Kč | |
STP Madeline páska | 4 ks | 25 Kč | 100 Kč | |
STP SPLEN 04 | 5 ks | 95 Kč | 475 Kč | |
Časová náročnost: | 35 hodiny | |||
Celková cena | 58 415Kč |