Gliptone Liquid Leather Adhesion Promoter 250 ml primer pro barvení a ochrany kůže
Kód: ADPROSouvisející produkty
Detailní popis produktu
Gliptone Liquid Leather Adhesion Promoter 250 ml je primer zyvšující přilnavost nanešených tmelů, barviv a ochran.
Adhesion Promoter výrazně zlepšuje přilnavost barviv, zejména v oblastech vysokého opotřebení. V kombinaci s Cross Linker vytváří měkký, lepkavý film, který zlepšuje přilnavost, pružnost a krycí vlastnosti. Ideální je také použití tam, kde došlo ke kontaminaci tukem. Objem: 250 ml.
- Výrazně zvyšuje přilnavost k povrchu
- Ve spojení s Cross Link výrazně zvyšuje odolnost vůči vodě a chemikáliím
- Vysoká fyzikální stálost
- Vylepšená adhese
Jak použít Gliptone Liquid Leather Adhesion Promoter:
1) Přesvědčte se, že povrch je čistý a zbavený mastnoty
2) Přidejte 5-10% Cross Linkeru do Adhesion Promoter a pečlivě promíchejte
3) Aplikujte na povrch pomocí mikrovláknového či pěnového aplikátoru nebo pomocí nástřiku
4) Produkt zaktivujte pomocí fénu na vlasy
5) V ideálním stavu obratem zahajte barvení či nanášení tmelu
K úplnému vytvrdnutí naneseného Cross Linkeru a Adhesion Promoteru dochází maximálně do 3 hodin po promíchání.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Výrobky Gliptone Liquid Leather spadají do portfolia firmy Gliptone, která vznikla už v roce 1947 v americkém New Yorku. Stejně jako většina dnešních velikánů světa detailingu měla skromné začátky – své produkty vyráběla malosériově a navíc je nikdy nepropagovala, takže se povědomí o značce šířilo pouze mezi v té době nepříliš početnou skupinou nadšenců do autokosmetiky.
Když však odvádíte svou práci kvalitně, růstu se nevyhnete, a tak v roce 1968 firma představila první generaci svého vosku s názvem Carnauba Car Paste Wax. K dalším důležitým milníkům společnosti Gliptone se řadí uvedení na trh první řady Metal Polish, zahájení výhradní spolupráce s muzeem vozů Chevrolet Corvette nebo třeba sponzorských aktivit v oblasti motorsportu. Dnes již firma platí za špičku ve svém oboru. Její výrobky jsou odzkoušené několika generacemi nejen Američanů, ale nyní už i detailerů z celého světa. Důkazem důrazu na kvalitu zde budiž motto firmy: „Když jednou vyzkoušíš, budeš používat už navždy.“