Reproduktory Brax Graphic GL 2

Kód: GRAPHIC GL 2
ZDARMAZDARMA
50730 2 graphic gl2 pers 1280x1280px 19 05 2022
15 490 Kč / pár 12 802 Kč bez DPH
Obvykle skladem do 48hod
Můžeme doručit do:
27.11.2024
Možnosti doručení

Středotónové reproduktory 55 mm, 120 W RMS / 4 Ω

Detailní informace

Detailní popis produktu

Parametry reproduktorů

Typ reproduktorů : Středotónové - výškové (Fullrange mid)
Průměr výškového reproduktoru : 55 mm
Zatížitelnost RMS / MAX : 80 W / 120 W (highpass > 400 Hz at 24 dB/Oct.)
Impedance : 4 ?
Frekvenční rozsah : 400 Hz - 20 000 Hz
Rezonanční frekvence : 145 Hz
SPL 1W / 1m : 84 db
Vnější průměr : 60 mm
Vnitřní průměr : 53 mm
Instalační hloubka : 26,8 mm
Doporučené objemy : Uzavřená ozvučnice s čistým objemem minimálně 250 ml  
Čisté objemy : Doporučené nastavení DSP / zesilovače :
0,25 litru (rezonance systému: 200 Hz)  Frekvence: 600 Hz
Minimální strmost : 12 dB/okt.
0,5 litru (rezonance systému: 155 Hz) Frekvence: 450 Hz
Minimální strmost hrany: 18 dB/okt.
0,75 litru (rezonance systému: 140 Hz)  Fekvence: 300 Hz
Minimální strmost hrany: 24 dB/okt.
Speciální příslušenství : Montážní kroužky
Značka / výrobce : Brax - webové stránky

 

 

 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

 

 

Brax je německá značka spadající pod společnost Audiotec Fischer, která byla založena již v roce 1990. Během let se Brax vyvinul ze specializovaného dodavatele na jednoho z nejvýznamnějších výrobců špičkových car audio produktů pro ty nejnáročnější zákazníky. Firma si zakládá na preciznosti a kvalitě svých výrobků, kterou zaručují striktní produkční kritéria a ruční výroba. Produkty tohoto německého výrobce se mohou pyšnit legendární značkou „Made in Germany“.

Brax staví referenční zesilovače, které jsou jedněmi z nejlepších na světě, a také reproduktory zaručující kouzelný poslech a fascinaci hudbou. Zákazník jistě ocení důsledný výrobní proces, kdy je každý zesilovač osobně zkontrolován technikem. Všechny tyto faktory jsou odrazem firemní filozofie a velkou měrou přispěly k jejímu úspěchu.