Balíček odhlučnění PREMIUM PLUS

Náš balíček Premium+ je v podstatě Premium na steroidech – obsahuje to nejlepší, co z hlediska odhlučnění vozu nabízíme, a ještě něco navíc. Je určen pro ty opravdu nejnáročnější zákazníky – pokud to s utlumením hluku v interiéru vašeho vozu myslíte opravdu smrtelně vážně a máte zájem jen o ta nejnáročnější a nejpokročilejší řešení, balíček Premium+ je pro vás jako stvořený.

 

Kromě všech oblastí zahrnutých v balíčcích Ekonom až po Premium (odhlučnění podlahy, kufru, všech dveří, pátých dveří a střechy) se v rámci balíčku Standard+ zaměříme ještě na odhlučnění předních a zadních podběhů, mezimotorového prostoru, kapoty a úpravy těsnění gum. Díky tomuto kroku je odhlučnění vozu zcela kompletní a funguje jako účinný celek bez sebemenších kompromisů. Naše firma se již léta řídí jednoduchou filozofií – nikde nepoužíváme tenké odhlučňovací materiály, což je známý nešvar automobilek a jiných firem na trhu. S námi máte vždy jistotu, že svou práci odvedeme k vaší maximální spokojenosti.

Ošetření všech kritických částí vozu, s nímž se v různé míře můžete setkat i u levnějších odhlučňovacích balíčků z naší nabídky, je zde doplněno odhlučněním předních a zadních podběhů a mezimotorového prostoru vč. kapoty. Kromě toho se zde zaměřujeme ještě na úpravu těsnění gum. Váš vůz bude působit mnohem bytelněji, jako byste najednou řídili auto o několik tříd vyšší. Celková hmotnost materiálů použitých v rámci balíčku Premium+ činí zhruba 95 kg. Časová náročnost instalace u balíčku Premium+ je ze všech nabízených balíčků samozřejmě nejvyšší.

 

Odhlučnění kapoty

Kapota motoru je velký prvek, který při chodu agregátu výrazně rezonuje. U dieselových motorů je situace o dost horší než u benzinových – kapota se za jízdy rozrezonuje a začne vytvářet nežádoucí hluk, jenž jen zesiluje hluk od motoru jako takového. Automobilky v dnešní době bohužel šetří na čem se dá a tyto „odtučňovací kůry“ se zpravidla týkají také čelního skla, které je u novějších aut tenčí nežli u starších. To znamená jen jedno – větší propustnost hluku od motoru, který se nachází v přední části auta. Odhlučnění kapoty vede ke ztlumení hluku vycházejícího od motoru ven, a tedy k redukci míry hluku propouštěného skrz čelní sklo.

 kapota_gold_antivibracni

Odhlučnění kapoty provádíme pomocí následujících tlumících materiálů:

  • 1. vrstva – antivibrační materiál StP Black Gold o tloušťce 2,3 mm pro maximální zamezení rezonancí kapoty, aplikuje se na plech mezi výztuhu
  • 2. vrstva – termoakustický materiál StP Aeroflex Neoprene 10 o tloušťce 10 mm pro zachycení akustického hluku od motoru a udržování teploty motorového prostoru za chladného počasí, aplikuje se na originální odhlučňovací kryt motoru nebo na StP Black Gold
  • 3. vrstva – StP Heatshield (L nebo XL), volitelné odhlučnění pro náročné, univerzální kryt, který se pokládá na samotný motorový prostor

 

Odhlučnění podlahy

Odhlučnění podlahy dokáže zamezit tomu nejotravnějšímu hluku, s nímž se ve voze můžeme setkat. Naši zákazníci z řad majitelů vozů střední třídy si nejvíce stěžují na hluk od kol, který díky nepříjemným vibracím vytváří v interiéru často takřka nesnesitelné podmínky, a to zejména při jízdách na dlouhé vzdálenosti.

podlaha_origo 

Pokud však správně (dle našeho postupu) odhlučníme podlahu, ztlumí se hluk ve vyšších rychlostech a v městském provozu se potlačí nepříjemné vibrace. To vše díky odhlučnění a zpevnění velké plochy, kterou tvoří namáhaná spodní část vozu. Auto po takovémto zásahu bude mnohem bytelnější a také příjemnější na přejezdech, kostkách apod.

podlaha_protihlukovy

Odhlučnění podlahy provádíme pomocí následujících tlumících materiálů:

  • 1. vrstva – antivibrační materiál StP Black Gold o tloušťce 2,3 mm, lepí se na dno podlahy a zadní podsedáky. Slouží k celkovému zpevnění podlahy
  • 2. a 3. vrstva – protihlukový a akustický materiál CTK Multimat Pro (5.5mm) nebo CTK Multimat Evo (7,5 mm), lepí se přímo na odmaštěnou fólii StP Black Gold. Skládá se ze dvou vrstev, působí akusticky a protihlukově

 

Odhlučnění kufru

Odhlučnění kufru je velice důležitý zásah, který vede k potlačení hluku ze zadní části auta. Tento krok vede k razantnímu potlačení hluku zejména u vozů typu kombi nebo hatchbacků, u klasických sedanů nebo liftbacků je výsledný efekt méně znatelný. Odhlučnění kufru se provádí v několika vrstvách a používá se při něm několik druhů materiálu.

kufr_antivibracni

Hluk pocházející z kufru vzniká v provozu – jedná se jak o aerodynamický hluk zejména při vyšších rychlostech, tak o hluk přicházející od spodní části vozu, tedy od vozovky. Dalšími původci hluku jsou také podběhy, které jsou největším kamenem úrazu zejména při vyšších rychlostech – při rychlé jízdě proniká do interiéru více hluku od kol a chrlí se do přední části auta. Kromě odhlučnění kritických částí při práci izolujeme i samotné plasty speciální páskou, aby se za jízdy nevytvářely zbytečné rezonance plastu o plech.

kufr_podbeh_akusticky2 

Odhlučnění kufru provádíme pomocí následujících tlumících materiálů:

  • 1.vrstva – antivibrační materiál StP Black Gold o tloušťce 2,3 mm, lepí se na dno kufru a zamezuje vibracím. Případně lze použít i silnější (ale dražší) materiál StP Bomb Aero
  • 2. a 3. vrstva – protihlukový a akustický materiál CTK Multimat Pro (5.5mm) nebo CTK Multimat Evo (7,5 mm), lepí se přímo na StP Black Gold. Skládá se ze dvou vrstev, působí jak akusticky, tak protihlukově. Aplikujeme na dno-spodní čast kufru
  • 2. vrstva – akustický materiál StP Biplast 10 o tloušťce 10mm, lepí se na podběhy jako druhá vrstva. Taktéž, můžeme využit skvělou přilnavost a výbornou účinnost CTK Multimat Pro (5.5mm) nebo CTK Multimat Evo (7,5 mm) a místo Biplast 10 aplikovat CTK Multimat.

 

Odhlučnění pátých dveří

Při odhlučnění pátých dveří vozu zamezujeme průniku hluku vznikajícího díky aerodynamice v zadní části auta. Nejvhodnější je tedy v případě vozů typu kombi, které mají větší odpor vzduchu než např. sedany. I z toho důvodu je odhlučnění pátých dveří efektivní zejména při vyšších rychlostech. Díky odhlučnění víka kufru zamezíme také případným rezonancím plastových částí, které by mohly drnčet při poslechu hudby, obzvláště pokud je součástí výbavy vozu subwoofer.

plast_pate_dvere_akustika

Odhlučnění pátých dveří provádíme pomocí následujících tlumících materiálů:

  • 1. vrstva – antivibrační materiál StP Black Gold o tloušťce 2,3 mm, hraje zde roli základního odhlučnění, slouží ke zpevnění plechu. Aplikujeme na plech pátých dveří.
  • 2. vrstva – speciální akustický materiál StP Aeroflex Neoprene 10, slouží jako akustická bariéra pro pohlcení vzniklého hluku, lepí se přímo na StP Black Gold
  • Akustická pěna StP Biplast 10 o tloušťce 10 mm – lepí se na plastový kryt pátých dveří, pohlcuje akustický hluk pronikající ze zadní části auta a okraje plastového krytu pátých dveří ošetříme textilní páskou proti vrzání StP Madeline

 

Odhlučnění dveří

Určitě to znáte – jízda rušnými městskými ulicemi může být vlivem hluku od ostatních automobilů, sirén a jiných provozních faktorů často až nesnesitelná. Hluk v interiéru je někdy opravdu velký a je namístě jej řádně potlačit – řešením je naše čtyřvrstvá metoda, která se soustřeďuje právě na tento typ hluku a kromě toho vede i ke zlepšení akustického projevu reproduktorové sestavy ve voze. Dveře auta se zpevní, basová složka získá na hustotě a v neposlední řadě se zamezí nejčastějšímu problému, a to rezonancím dveří při vyšších hlasitostech poslechu hudby.

dvere_vnitrni_antivibracni_a_akustika 

Odhlučnění dveří provádíme pomocí následujících tlumících materiálů:

  • 1. vrstva – antivibrační materiál StP Black Gold o tloušťce 2,3 mm, lepí se na vnější dveře tak, aby nepřekrýval výztuhy
  • 2. vrstva – protihlukový materiál CTK Multimat Pro o tloušťce 5,5 mm, lepí se přímo na již nalepený na StP Black Gold, jedná se o sendvičový materiál
  • 3. vrstva – antivibrační materiál StP Black Silver o tloušťce 1,8 až 2,3 mm – lepí se na vnitřní plech
  • 4. vrstva – akustická pěna StP Biplast 10 o tloušťce 10 mm – lepí se na tapec, poslední fáze ochrany před průnikem hluku

 

Odhlučnění střechy

Většina lidí podléhá mylné představě, že odhlučnění stropu vede pouze k omezení hluku vytvářeného deštěm nebo menšími kroupami. Tyto faktory jsou ale pouze zlomkem toho, čeho lze řádným odhlučněním střechy dosáhnout. Pomocí naší metody odhlučnění střechy auta lze dosáhnout nejen výše uvedené změny při dešti nebo kroupách, kdy je menší pravděpodobnost poškození střechy z venku krupobitím, ale také zamezení nepříjemným rezonancím.

strop_origo

Obecně zde platí pravidlo, že čím větší plocha střechy, tím větší je hluk při využívání vozidla na silnici. Vzhledem k tomu, že střecha vozu má mimořádně malou tloušťku a někdy je poměrně velká (obzvlášť u dodávek a kombíků), dochází při jízdě nejen na dálnici k vzniku určitých nepříjemných frekvencí. Není přitom vždy jasné, že za těmito pazvuky stojí právě střecha. Aplikace jednotlivých vrstev odhlučňovacích materiálů vede nejen k jejímu zpevnění a odhlučnění, ale také zabraňuje šíření akustického hluku v autě. V případě volby termoakustického materiálu je navíc snadnější udržet ve voze nastavenou teplotu.

 strop_akusticky

Odhlučnění střechy auta provádíme pomocí následujících tlumících materiálů:

  • 1. vrstva – antivibrační materiál StP Black Gold o tloušťce 2,3 mm, lepí se pouze na rovnou plochu střechy, nikoliv na výztuhy
  • 2. vrstva – akustický materiál StP Biplast 10 o tloušťce 10 mm, lepí se přímo na již nalepený na StP Black Gold, pohlcuje frekvence již vzniklého hluku
  • Alternativní 2. vrstva – termoakustická pěna StP Aeroflex Neoprene 10 o tloušťce 10 mm – možná náhrada za StP Biplast 10

 

Odhlučnění mezimotoru

Odhlučnění mezimotorového prostoru neboli torpéda je jednou z několika možnosti potlačení hluku od samotného motoru, a to jak u dieselů, tak u benzinových agregátů. Chcete-li maximálně potlačit hluk vycházející od motoru, bude nutné odhlučnit nejen torpédo, ale i další části vozu.

POZOR! U některých vozů nelze torpédo rozebrat a mezimotor tak nelze odhlučnit. V drtivé většině případů to však možné je.

 prvni_vrstva_mezimotor

Při řádném odhlučnění mezimotorového prostoru nacházejícího se pod čelním sklem je ve vozech s dieselovými agregáty potlačen nepříjemný kmitočet chodu, jenž proniká do vozidla skrz mezimotorovou přepážku. V případě benzinových motorů při nastartovaném voze agregát není až tak slyšet, ale i zde proniká do auta nepříjemný hluk, a to zejména při vyšších otáčkách.

 

Odhlučnění mezimotorového prostoru provádíme pomocí následujících tlumících materiálů:

 

Odhlučnění předních podběhů

Pokud máte u vašeho vozu možnost odhlučnit podběhy, platí jednoduché pravidlo – tuto možnost je namístě využít. Jejich izolace totiž vede k potlačení hluku pronikajícího od vozovky. V dnešní době se podběhy většinou vyrábí z plastu a zpravidla nemají žádnou vlastní izolaci, a pokud ano, tak se jedná o velice malý kus akustické pěny neboli polštářku. Antivibrační odhlučnění předních podběhů z výroby je bohužel neexistující koncept, automobilky to zkrátka nedělají a na kovových částech podběhů není vůbec žádná hmota.

 podbeh_protihluk

Odhlučnění předních podběhů provádíme pomocí následujících tlumících materiálů:

 

Odhlučnění zadních podběhů

Na rozdíl od předních podběhů jsou zadní podběhy částečně součástí kufru jako takového, v důsledku čehož se hluk od zadní nápravy dostává za jízdy do interiéru o to jednodušeji. Abychom zamezili průniku hluku ze zadní části auta (kufru), je nutné jako první odhlučnit kufr a až potom se vrhnout na samotné podběhy. Hluk je zde generován nejen od vozovky ve vyšších rychlostech, ale kromě toho z důvodu uložení tlumičů prakticky v interiéru auta zde musíme počítat i s hlukem, který se vytváří díky nárazům v menších rychlostech, např. ve městě, při jízdě přes přejezdy, kostky nebo jiné nerovnosti.

 zadni_plast_protihlukova_vrstva

Odhlučnění zadních podběhů provádíme pomocí následujících tlumících materiálů:

 

Cena balíčku odhlučnění Premium+

Pokud budeme odhlučňovat standardní vozidlo nižší nebo střední třídy, např. Škodu Fabii III nebo VW Polo a podobně velká auta, cena balíčku PREMIUM+ začíná na 59 990Kč. Tato cena zahrnuje materiál, práci techniků a samozřejmě také DPH. Pokud vlastníte vozidlo střední nebo vyšší třídy, jejichž odhlučnění bude vyžadovat větší množství materiálu, cena balíčku Premium+ může být vyšší a to cca o 10-15%

Chcete-li svěřit odhlučnění vašeho vozu do rukou opravdových profesionálů, rádi se vás ujmou technici na naší dílně v Praze. Stačí napsat na info@2din.cz nebo zavolat na číslo 774 195 533.

 

Proč zrovna značka StP (Standartplast)

Odhlučňovací materiály značky Standartplast používáme již dlouhá léta a naši technici ručí za jejich kvalitu. Koneckonců se jedná o nejpopulárnějšího výrobce těchto materiálů na světě, což není jen tak. Vývojáři z StP začali vyvíjet a vyrábět tlumicí materiály už na začátku 90. let, a proto dnes již po téměř 30 letech moc dobře vědí, co kvalitní a účinné odhlučnění vozu obnáší. Stejně tak se povědomí o značce rychle rozšířilo mezi těmi, kteří se o tlumení hluku byť jen okrajově zajímají. Značka Standartplast vyniká tím, že má jako jediná na světě několik závodů na výrobu různých materiálu, stejně jako vlastní laboratoře, v nichž své materiály nejen vyvíjí, ale také důkladně testuje. Samozřejmostí je zde početná sbírka certifikací týkající se kvality a splnění nejrůznějších evropských norem, díky čemuž může StP vyvážet své špičkové materiály nejen do EU, ale i do zbytku světa.

 logo_standartplast_stp

Kvalita výrobků a spokojenost zákazníků vede k tomu, že značka StP zastává na globálním trhu takřka monopolní postavení – vyrábí nejen tlumicí materiály pro vozidla, ale i pro průmyslové stroje, letadla nebo pro odhlučnění bytů. Nejen z tohoto důvodu se o ni začaly zajímat i velké automobilky – Standartplast spolupracuje s giganty typu Volkswagen, Ford apod., jejichž montovny se nacházejí i na území Ruska a okolních států. StP dlouhodobě určuje směr vývoje odhlučňovacích materiálů, přičemž většina ostatních výrobců materiály této značky pouze kopíruje, aby stíhala držet krok s neohroženou špičkou na trhu.

 

Proč zvolit odhlučnění od 2din.cz

Odhlučňování vozidel jsme se začali naplno věnovat v roce 2016. Od té doby jsme díky stovkám ošetřených vozů nabrali významné zkušenosti, které nyní dokážeme hravě přetavit v kvalitní práci a spokojenost našich klientů. Kromě toho naše společnost jako vůbec první v ČR přišla s inovativní metodou odhlučňování, která spočívá ve vrstvení různých materiálů. Tento postup jsme předtím několik měsíců studovali. O naše know-how se navíc nemáme problém podělit s veřejností a kutily, kteří si odhlučnění chtějí udělat sami ve své garáži. Z toho důvodu jsme sepsali instruktážní články a natočili videa s postupy.

Největší revoluci v našem koutě Evropy jsme však způsobili tím, že jsme po dlouhém koumání, programování a přípravě jako první v Evropě spustili unikátní konfigurátor odhlučnění s vizualizací jednotlivých částí auta, a to ještě v 3D provedení. Zákazníci si zde mohou nakonfigurovat odhlučnění podle svých potřeb, finančních možností a konstrukčních vlastností vozu.

 

Proč se vyplatí zvolit odhlučnění od 2din.cz

  • Používáme materiály StP a CTK – nejúčinnější a nejspolehlivější materiály na světě
  • Odhlučnili jsme již stovky nových i zánovních vozů
  • Naši technici používají osvědčený postup vrstvení materiálů pro maximální účinnost
  • Montáže provádíme v naší čisté a špičkově vybavené dílně
  • Montáž provádí čtyři vyškolení technici s dlouholetými zkušenostmi
  • Postup montáže pro naše zákazníky fotíme, fotografie lze na vyžádání zaslat
  • Drtivá většina montáží je hotová za jeden den
  • Nabízíme možnost zapůjčení firemního náhradního vozidla Hyundai i30