Náš balíček odhlučnění Premium je to nejlepší, co z hlediska odhlučnění vozu nabízíme. Je určen těm zákazníkům, kteří to s utlumením hluku v interiéru svého vozu myslí opravdu vážně a nehodlají přistoupit na sebemenší kompromis. Stejně jako u našich levnějších balíčků zde můžete počítat s odhlučněním podlahy, kufru, všech dveří (balíček Standard) a pátých dveří, které navíc doplňuje odhlučnění střechy. Díky tomuto kroku je odhlučnění vozu zcela kompletní a funguje jako účinný celek – správné vytlumení střechy totiž zabraňuje rezonancím po celé její ploše, čímž je minimalizován nepříjemný plechový hluk. Naše firma se již léta řídí jednoduchou filozofií – nikde nepoužíváme tenké odhlučňovací materiály, což je známý nešvar automobilek a jiných firem na trhu. S námi máte vždy jistotu, že svou práci odvedeme k vaší maximální spokojenosti.
Kromě ošetření těch částí vozu, které jsou z našich vlastních zkušeností a dle názoru našich klientů nejkritičtější, se v rámci balíčku Premium zaměřujeme i na dveře a střechu. S balíčkem Premium bude hluk ve vašem voze ztlumen v maximální možné míře, přičemž podružným efektem odhlučnění je i významné zlepšení akustických vlastností reproduktorů namontovaných ve dveřích. Váš vůz bude působit mnohem bytelněji, jako byste najednou řídili auto o třídu vyšší. Celková hmotnost materiálů použitých v rámci balíčku Premium činí zhruba 69-79 kg. Časová náročnost instalace u balíčku Premium je ze všech třech nabízených balíčků je cca 31 hodin, v praxi to znamená, že 3 zkušeným technikům, potrvá odhlučnění 2 pracovní dny.
Odhlučnění podlahy
Odhlučnění podlahy dokáže zamezit tomu nejotravnějšímu hluku, s nímž se ve voze můžeme setkat. Naši zákazníci z řad majitelů vozů střední třídy si nejvíce stěžují na hluk od kol, který díky nepříjemným vibracím vytváří v interiéru často takřka nesnesitelné podmínky, a to zejména při jízdách na dlouhé vzdálenosti.
Pokud však správně (dle našeho postupu) odhlučníme podlahu, ztlumí se hluk ve vyšších rychlostech a v městském provozu se potlačí nepříjemné vibrace. To vše díky odhlučnění a zpevnění velké plochy, kterou tvoří namáhaná spodní část vozu. Auto po takovémto zásahu bude mnohem bytelnější a také příjemnější na přejezdech, kostkách apod.
Odhlučnění podlahy
Odhlučnění podlahy dokáže zamezit tomu nejotravnějšímu hluku, s nímž se ve voze můžeme setkat. Naši zákazníci z řad majitelů vozů střední třídy si nejvíce stěžují na hluk od kol, který díky nepříjemným vibracím vytváří v interiéru často takřka nesnesitelné podmínky, a to zejména při jízdách na dlouhé vzdálenosti.
Pokud však správně (dle našeho postupu) odhlučníme podlahu, ztlumí se hluk ve vyšších rychlostech a v městském provozu se potlačí nepříjemné vibrace. To vše díky odhlučnění a zpevnění velké plochy, kterou tvoří namáhaná spodní část vozu. Auto po takovémto zásahu bude mnohem bytelnější a také příjemnější na přejezdech, kostkách apod.
Odhlučnění podlahy provádíme pomocí následujících tlumících materiálů:
- 1. vrstva – antivibrační materiál StP Black Gold o tloušťce 2,3 mm, lepí se na dno podlahy a zadní podsedáky. Slouží k celkovému zpevnění podlahy
- 2. a 3. vrstva – protihlukový a akustický materiál CTK Multimat Pro (5.5mm) nebo CTK Multimat Evo (7,5 mm), lepí se přímo na odmaštěnou fólii StP Black Gold. Skládá se ze dvou vrstev, působí akusticky a protihlukově
Odhlučnění kufru
Odhlučnění kufru je velice důležitý zásah, který vede k potlačení hluku ze zadní části auta. Tento krok vede k razantnímu potlačení hluku zejména u vozů typu kombi nebo hatchbacků, u klasických sedanů nebo liftbacků je výsledný efekt méně znatelný. Odhlučnění kufru se provádí v několika vrstvách a používá se při něm několik druhů materiálu.
Hluk pocházející z kufru vzniká v provozu – jedná se jak o aerodynamický hluk zejména při vyšších rychlostech, tak o hluk přicházející od spodní části vozu, tedy od vozovky. Dalšími původci hluku jsou také podběhy, které jsou největším kamenem úrazu zejména při vyšších rychlostech – při rychlé jízdě proniká do interiéru více hluku od kol a chrlí se do přední části auta. Kromě odhlučnění kritických částí při práci izolujeme i samotné plasty speciální páskou, aby se za jízdy nevytvářely zbytečné rezonance plastu o plech.
Odhlučnění kufru provádíme pomocí následujících tlumících materiálů:
- 1.vrstva – antivibrační materiál StP Black Gold o tloušťce 2,3 mm, lepí se na dno kufru a zamezuje vibracím. Případně lze použít i silnější (ale dražší) materiál StP Bomb Aero
- 2. a 3. vrstva – protihlukový a akustický materiál CTK Multimat Pro (5.5mm) nebo CTK Multimat Evo (7,5 mm), lepí se přímo na StP Black Gold. Skládá se ze dvou vrstev, působí jak akusticky, tak protihlukově. Aplikujeme na dno-spodní čast kufru
- 2. vrstva – akustický materiál StP Biplast 10 o tloušťce 10mm, lepí se na podběhy jako druhá vrstva. Taktéž, můžeme využit skvělou přilnavost a výbornou účinnost CTK Multimat Pro (5.5mm) nebo CTK Multimat Evo (7,5 mm) a místo Biplast 10 aplikovat CTK Multimat.
Odhlučnění pátých dveří
Při odhlučnění pátých dveří vozu zamezujeme průniku hluku vznikajícího díky aerodynamice v zadní části auta. Nejvhodnější je tedy v případě vozů typu kombi, které mají větší odpor vzduchu než např. sedany. I z toho důvodu je odhlučnění pátých dveří efektivní zejména při vyšších rychlostech. Díky odhlučnění víka kufru zamezíme také případným rezonancím plastových částí, které by mohly drnčet při poslechu hudby, obzvláště pokud je součástí výbavy vozu subwoofer.
Odhlučnění pátých dveří provádíme pomocí následujících tlumících materiálů:
- 1. vrstva – antivibrační materiál StP Black Gold o tloušťce 2,3 mm, hraje zde roli základního odhlučnění, slouží ke zpevnění plechu. Aplikujeme na plech pátých dveří.
- 2. vrstva – speciální akustický materiál StP Aeroflex Neoprene 10, slouží jako akustická bariéra pro pohlcení vzniklého hluku, lepí se přímo na StP Black Gold
- Akustická pěna StP Biplast 10 o tloušťce 10 mm – lepí se na plastový kryt pátých dveří, pohlcuje akustický hluk pronikající ze zadní části auta a okraje plastového krytu pátých dveří ošetříme textilní páskou proti vrzání StP Madeline
Odhlučnění dveří
Určitě to znáte – jízda rušnými městskými ulicemi může být vlivem hluku od ostatních automobilů, sirén a jiných provozních faktorů často až nesnesitelná. Hluk v interiéru je někdy opravdu velký a je namístě jej řádně potlačit – řešením je naše čtyřvrstvá metoda, která se soustřeďuje právě na tento typ hluku a kromě toho vede i ke zlepšení akustického projevu reproduktorové sestavy ve voze. Dveře auta se zpevní, basová složka získá na hustotě a v neposlední řadě se zamezí nejčastějšímu problému, a to rezonancím dveří při vyšších hlasitostech poslechu hudby.
Odhlučnění dveří provádíme pomocí následujících tlumících materiálů:
- 1. vrstva – antivibrační materiál StP Black Gold o tloušťce 2,3 mm, lepí se na vnější dveře tak, aby nepřekrýval výztuhy
- 2. vrstva – protihlukový materiál CTK Multimat Pro o tloušťce 5,5 mm, lepí se přímo na již nalepený na StP Black Gold, jedná se o sendvičový materiál
- 3. vrstva – antivibrační materiál StP Black Silver o tloušťce 1,8 až 2,3 mm – lepí se na vnitřní plech
- 4. vrstva – akustická pěna StP Biplast 10 o tloušťce 10 mm – lepí se na tapec, poslední fáze ochrany před průnikem hluku
Odhlučnění střechy
Většina lidí podléhá mylné představě, že odhlučnění stropu vede pouze k omezení hluku vytvářeného deštěm nebo menšími kroupami. Tyto faktory jsou ale pouze zlomkem toho, čeho lze řádným odhlučněním střechy dosáhnout. Pomocí naší metody odhlučnění střechy auta lze dosáhnout nejen výše uvedené změny při dešti nebo kroupách, kdy je menší pravděpodobnost poškození střechy z venku krupobitím, ale také zamezení nepříjemným rezonancím.
Obecně zde platí pravidlo, že čím větší plocha střechy, tím větší je hluk při využívání vozidla na silnici. Vzhledem k tomu, že střecha vozu má mimořádně malou tloušťku a někdy je poměrně velká (obzvlášť u dodávek a kombíků), dochází při jízdě nejen na dálnici k vzniku určitých nepříjemných frekvencí. Není přitom vždy jasné, že za těmito pazvuky stojí právě střecha. Aplikace jednotlivých vrstev odhlučňovacích materiálů vede nejen k jejímu zpevnění a odhlučnění, ale také zabraňuje šíření akustického hluku v autě. V případě volby termoakustického materiálu je navíc snadnější udržet ve voze nastavenou teplotu.
Odhlučnění střechy auta provádíme pomocí následujících tlumících materiálů:
- 1. vrstva – antivibrační materiál StP Black Gold o tloušťce 2,3 mm, lepí se pouze na rovnou plochu střechy, nikoliv na výztuhy
- 2. vrstva – akustický materiál StP Biplast 10 o tloušťce 10 mm, lepí se přímo na již nalepený na StP Black Gold, pohlcuje frekvence již vzniklého hluku
- Alternativní 2. vrstva – termoakustická pěna StP Aeroflex Neoprene 10 o tloušťce 10 mm – možná náhrada za StP Biplast 10
Cena balíčku odhlučnění Premium
Pokud budeme odhlučňovat standardní vozidlo nižší nebo střední třídy, např. Škodu Fabii III nebo VW Polo a podobně velká auta, cena balíčku PREMIUM začíná na 39 990 Kč. Tato cena zahrnuje materiál, práci techniků a samozřejmě také DPH. Pokud vlastníte vozidlo střední nebo vyšší třídy, jejichž odhlučnění bude vyžadovat větší množství materiálu, cena balíčku Premium může být vyšší a to cca o 10-15%
Chcete-li svěřit odhlučnění vašeho vozu do rukou opravdových profesionálů, rádi se vás ujmou technici na naší dílně v Praze. Stačí napsat na info@2din.cz nebo zavolat na číslo 774 195 533.
Proč zrovna značka StP (Standartplast)
Odhlučňovací materiály značky Standartplast používáme již dlouhá léta a naši technici ručí za jejich kvalitu. Koneckonců se jedná o nejpopulárnějšího výrobce těchto materiálů na světě, což není jen tak. Vývojáři z StP začali vyvíjet a vyrábět tlumicí materiály už na začátku 90. let, a proto dnes již po téměř 30 letech moc dobře vědí, co kvalitní a účinné odhlučnění vozu obnáší. Stejně tak se povědomí o značce rychle rozšířilo mezi těmi, kteří se o tlumení hluku byť jen okrajově zajímají. Značka Standartplast vyniká tím, že má jako jediná na světě několik závodů na výrobu různých materiálu, stejně jako vlastní laboratoře, v nichž své materiály nejen vyvíjí, ale také důkladně testuje. Samozřejmostí je zde početná sbírka certifikací týkající se kvality a splnění nejrůznějších evropských norem, díky čemuž může StP vyvážet své špičkové materiály nejen do EU, ale i do zbytku světa.
Kvalita výrobků a spokojenost zákazníků vede k tomu, že značka StP zastává na globálním trhu takřka monopolní postavení – vyrábí nejen tlumicí materiály pro vozidla, ale i pro průmyslové stroje, letadla nebo pro odhlučnění bytů. Nejen z tohoto důvodu se o ni začaly zajímat i velké automobilky – Standartplast spolupracuje s giganty typu Volkswagen, Ford apod., jejichž montovny se nacházejí i na území Ruska a okolních států. StP dlouhodobě určuje směr vývoje odhlučňovacích materiálů, přičemž většina ostatních výrobců materiály této značky pouze kopíruje, aby stíhala držet krok s neohroženou špičkou na trhu.
Proč zvolit odhlučnění od 2din.cz
Odhlučňování vozidel jsme se začali naplno věnovat v roce 2016. Od té doby jsme díky stovkám ošetřených vozů nabrali významné zkušenosti, které nyní dokážeme hravě přetavit v kvalitní práci a spokojenost našich klientů. Kromě toho naše společnost jako vůbec první v ČR přišla s inovativní metodou odhlučňování, která spočívá ve vrstvení různých materiálů. Tento postup jsme předtím několik měsíců studovali. O naše know-how se navíc nemáme problém podělit s veřejností a kutily, kteří si odhlučnění chtějí udělat sami ve své garáži. Z toho důvodu jsme sepsali instruktážní články a natočili videa s postupy.
Největší revoluci v našem koutě Evropy jsme však způsobili tím, že jsme po dlouhém koumání, programování a přípravě jako první v Evropě spustili unikátní konfigurátor odhlučnění s vizualizací jednotlivých částí auta, a to ještě v 3D provedení. Zákazníci si zde mohou nakonfigurovat odhlučnění podle svých potřeb, finančních možností a konstrukčních vlastností vozu.
Proč se vyplatí zvolit odhlučnění od 2din.cz
- Používáme materiály StP a CTK – nejúčinnější a nejspolehlivější materiály na světě
- Odhlučnili jsme již stovky nových i zánovních vozů
- Naši technici používají osvědčený postup vrstvení materiálů pro maximální účinnost
- Montáže provádíme v naší čisté a špičkově vybavené dílně
- Montáž provádí čtyři vyškolení technici s dlouholetými zkušenostmi
- Postup montáže pro naše zákazníky fotíme, fotografie lze na vyžádání zaslat
- Drtivá většina montáží je hotová za jeden den
- Nabízíme možnost zapůjčení firemního náhradního vozidla Hyundai i30
FAQ - 12 nejčastějších dotazů ohledně odhlučnění