Kompletní odhlučnění vozidla VW Multivan T6.1 ABT

VW Multivan T6.1 s úpravou ABT je vozidlo, které spojuje luxus, výkon a praktičnost. Tento model, vybavený dvoulitrovým benzinovým motorem a čtyřkolkou, představuje vrchol pohodlí pro cestování na dlouhé vzdálenosti. Přestože je tento Multivan vysoce výkonný a komfortní, stále trpí běžnými nedostatky v odhlučnění, které mohou ovlivnit celkový zážitek z jízdy. Kompletní odhlučnění vozidla nejen zvyšuje komfort jízdy, ale také významně přispívá ke zlepšení akustických vlastností audia ( které je taktéž tristní v tomto vozidle), čímž zajišťuje maximální pohodlí všech pasažérů. Vzhledem k luxusní povaze tohoto vozu a nárokům na špičkový komfort jsme zvolili balíček Premium Plus, který zahrnuje důkladné odhlučnění interiéru i exteriéru vozidla.

Fotogalerie

Obrázek

 
Druh instalace Balíček odhlučnění PREMIUM PLUS
 
Náročnost 43 hod.
3 technici
2 dny
 
Vozidlo VW Multivan T6.1 ABT
70 906Kč
Cena vč. DPH

Fotodokumentace

1

Odhlučnění podlahy

Odhlučnění podlahy je jedním z nejdůležitějších kroků v celkovém procesu odhlučnění vozidla. Začali jsme aplikací antivibračního materiálu na všechny kovové části podlahy, což výrazně snížilo přenos vibrací z podvozku. Tento materiál zlepšuje pevnost konstrukce vozu a eliminuje nepříjemné rezonance. Následně byla přidána vrstva akustické pěny, která pohlcuje hluk a přispívá ke klidnějšímu interiéru. Na podlaze používáme v drtivé většině u podobných vozidel dvě vrstvy odhlučňovacích materiálů, jelikož při použití silnějších není zaručení dokonalé zpětné nasazení podlahy.

2

Odhlučnění dveří

Dveře vozidla byly důkladně odhlučněny pomocí tří vrstev materiálů. První vrstva, aplikovaná na vnější plechy dveří, se skládala z antivibračního materiálu, který zpevňuje konstrukci a minimalizuje vibrace. Druhou vrstvou byla akustická pěna, která pohlcuje hluk přicházející zvenčí a zlepšuje celkovou akustiku interiéru a plikuje se na samotný plastový tapec, který je částečně ošetřen i antivibračním amteriálem vč speciálních protivrzacím páskam. Třetí vrstvou se aplikoval na vnitřní plech antivibrační materiál. Díky této kombinaci, se dveře razantně zpevnili, přestali rezonovat, propouštějí násobně méně hluku a vytvořila se dokonalejší ozvučnice pro audio projev reproduktorů.

3

Odhlučnění zadní části

Kufr vozidla ( pokud se to dá takhle nazvat )byl odhlučněn podobným způsobem jako podlaha, jelikož podlaha je součást "kufru". Prvním krokem bylo nanesení antivibračního materiálu na kovové části auta, což výrazně snížilo vibrace přenášené z podvozku. Následně jsme aplikovali vrstvu akustické pěny na boční tapce vč. bočnic kde se vytváří vzduchová bublina, která zlepšuje akustické vlastnosti kufru a pohlcuje hluk. Poslední vrstvou byl speciální sendvičový materiál, který dále zvyšuje schopnost pohlcování hluku a odrážení zpět ven, což vede k tichému a klidnému prostředí v interiéru vozidla.

4

Odhlučnění podběhů

Podběhy vozidla byly odhlučněny kombinací antivibračního materiálu a akustické pěny, která nesaje tekutiny. Nejprve jsme na kovové části podběhů aplikovali antivibrační materiál, který zajišťuje snížení vibrací přenášených z podvozku. Na tuto vrstvu jsme přidali akustickou pěnu, která zajišťuje dodatečné pohlcování hluku od pneumatik a silnice. Dálě jsme samotné plastové kryty podběhu, odhlučnily stejným postupem a tím se vytvořila obrovská vrstva materiálů pohlcujíc hluk z venku. Nesmíme zapomínat, že máme podběhy odhlučněné i z exteriérové části vozidla. Tento vícevrstvý přístup výrazně snižuje hluk pronikající do interiéru a zvyšuje celkový jízdní komfort, což je pro vozidlo tohoto kalibru nezbytné.

5

Odhlučnění mezimotoru

Mezimotorový prostor byl odhlučněn pomocí speciálních termoakustických materiálů a jak jinak než antivibračních materiálů, které nejenže snižují hluk přenášený z motoru, ale také poskytují dodatečnou tepelnou izolaci. Prvním krokem bylo nanesení antivibračního materiálu na vnitřní strany přepážky mezi motorem a kabinou, což výrazně snižuje přenos vibrací. Poté jsme aplikovali vrstvu akustické pěny, která zajišťuje pohlcování hluku, což přispívá k tichému a komfortnímu prostředí pro řidiče a pasažéry.

6

Závěr

Kompletní odhlučnění vozidla VW Multivan T6.1 s úpravou ABT přineslo výrazné zlepšení jízdního komfortu. Díky pečlivé aplikaci tlumicích materiálů v interiéru i exteriéru vozidla, se snížila hladina hluku a vibrací a to o více jak 40%, což vedlo k tišší a pohodlnější jízdě. Výsledkem je výrazné zvýšení celkového komfortu pro řidiče i pasažéry, což činí z tohoto Multivanu ideální volbu pro dlouhé cesty, kde je důležité minimalizovat únavu.

Produkt Množství Cena Celkem
Termoakustický materiál Neoprene 3 10 ks 230 Kč 2300 Kč
Termoakustický materiál STP AeroFlex 10 4 ks 350 Kč 1400 Kč
Akustický materiál STP Biplast 10 24 ks 220 Kč 5280 Kč
Antivibrační materiál STP Black Gold 64 ks 150 Kč 9600 Kč
Antivibrační materiál STP Black Silver 18 ks 130 Kč 2340 Kč
Textilní páska STP Madeline 4 ks 49 Kč 196 Kč
CTK Multimat PRO zvukově izolační materiál 10 ks 249 Kč 2490 Kč

Máte zájem o podobnou montáž? Napište nám.

Povinné pole
Povinné pole
Povinné pole
Povinné pole

Odesláním souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.

Vaše zpráva byla úspěšně odeslána.
Vyplňte všechna povinná pole.