Gliptone Liquid Leather GT11 Conditioner 1 L vyživení kůže
Kód: GT111LSouvisející produkty
Detailní popis produktu
Gliptone Liquid Leather GT11 Conditioner 1L. Vysoce účinný kondicionér určený k péči a ochraně kůže.
Kožené povrchy v autech jsou vystavovány skoro nepřetržitému náporu slunečních paprsků, a proto kůže rychleji vysychá, slábne a ztrácí svůj původní vzhled. Je doporučeno kůži ošetřovat několikrát do roka. S přípravkem GT11 bude kůže ve vašem autě neustále vyživená a chráněná. Je pH neutrální, nemastný a maximálně výživný. Nezůstávají po něm lepkavé zbytky ani nežádoucí lesklý finiš. Jako bonus obnovuje v interiéru vůni klasické anglické kůže. Balení obsahuje 1000 ml. Cena je za 1 kus.
Jak na to:
- Vždy kůži před nanesením ochrany pečlivě vyčistěte. Nejlépe s přípravkem Gliptone Liquid Leather GT12 Intesive Cleaner.
- Následně s pomocí mikrovláknové utěrky vtírejte GT11.
- Naneste přípravek 2 x v průběhu 48 hodin.
- Je ideální při použití na autosedačky, kožené povrchy ale také na kožená pouzdra, kožený nábytek a oblečení.
Nepoužívejte přípravek GT11 na Anilin, Semiš, Suede povrchy nebo nubuk kůži.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Výrobky Gliptone Liquid Leather spadají do portfolia firmy Gliptone, která vznikla už v roce 1947 v americkém New Yorku. Stejně jako většina dnešních velikánů světa detailingu měla skromné začátky – své produkty vyráběla malosériově a navíc je nikdy nepropagovala, takže se povědomí o značce šířilo pouze mezi v té době nepříliš početnou skupinou nadšenců do autokosmetiky.
Když však odvádíte svou práci kvalitně, růstu se nevyhnete, a tak v roce 1968 firma představila první generaci svého vosku s názvem Carnauba Car Paste Wax. K dalším důležitým milníkům společnosti Gliptone se řadí uvedení na trh první řady Metal Polish, zahájení výhradní spolupráce s muzeem vozů Chevrolet Corvette nebo třeba sponzorských aktivit v oblasti motorsportu. Dnes již firma platí za špičku ve svém oboru. Její výrobky jsou odzkoušené několika generacemi nejen Američanů, ale nyní už i detailerů z celého světa. Důkazem důrazu na kvalitu zde budiž motto firmy: „Když jednou vyzkoušíš, budeš používat už navždy.“